zandrinamcgowan.blogg.se

Zandrina McGowan. Lärare, Youtuber, Bloggare, Nörd. Början på något nytt.

Tisdag

Publicerad 2014-03-25 17:07:37 i livet,

Hejsan,

Idag har jag haft en knäpp dag i skolan, blev lite ledsen av all stress men det löste sig. Min älskade klass gjorde första delen i svenska nationella provet och alla klarade det!
Är så stolt över dem! Visst var nog detta det lättare provet, men likväl svårt för de små liven :)
Efter skolan hade vi en workshop i blogger, så nu ska jag börja blogga om jobbet! Ska bli riktigt skoj att utforska allt sånt nytt och kul! Speciellt under detta temat då jag även ska börja twittra med eleverna! Ni får gärna följa dessa bravader om ni är intresserade att då reda på vad jag gör om dagarna!
Adressen kommer sen när allt är mer organiserat!

Är påväg hem nu och ska bara precis fortsätta jobba där! 
Ska blogga lite mer denna veckan, så ni inte känner er så utanför!

xx Zandrina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela