zandrinamcgowan.blogg.se

Zandrina McGowan. Lärare, Youtuber, Bloggare, Nörd. Början på något nytt.

Dagens smink

Publicerad 2014-03-18 21:12:43 i Smink,

Hej på er,
Skrev inte något igår - men bilden är ifrån igår! Skulle blogga om det, men var så irriterad när jag kom hem och gjorde annat istället. 
Detta var sminket jag hade igår, och idag fast med lite tillägg :)
 

Produkter
Body Shop Vitamin E Face Mist (inte visad)
Garnier 5 Sec Perfect Blur primer
Rimmel London Match Perfection Foundation #103 True Ivory
Collection Lasting Perfection Concealer #2 Cool Medium
Maybelline Dream Lumi Touch Concealer #2 Nude
Maxfactor Créme Puff Compact Powder #05 Translucent
Body Collection Bronzing Powder
Isadora Eyebrow Pencil #23 Cashmere (inte visad)
Sunkissed Eye Shadow Compact
Revlon Lash Potion Mascara #221 Blackest Black
H&M Blusher #12 Dazzling Peach
Rimmel London Apocalips in Celestial (inte visad)
 
Idag har jag fått några riktigt fina kommentarer om mitt ansikte. Sen jag la till några serum till min hudvårdsserie så har jag fått några ovälkommna gäster på mitt ansikte och en på halsen... Jag jobber som lärare med nioåringar. En trodde att jag fått vattkoppor. En annan frågade om det var små maskar som kryper runt under huden på mig... Låt oss säga att jag aldrig kommer se pormaskar på samma sätt igen.
 
Jag ska duscha, lägga en ansiktsmask och sen lägga mig. Är helt slut efter dagens bravader men ska försöka få till ett inlägg imorgon med dagens outfit/sminkning på ansiktet!
 
xx
~Zandrina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela