zandrinamcgowan.blogg.se

Zandrina McGowan. Lärare, Youtuber, Bloggare, Nörd. Början på något nytt.

Början av något nytt

Publicerad 2014-03-13 20:35:04 i Allmänt, livet,

Halli-Hallå!
 
Välkomna till något nytt. Eller nygammalt. Beroende på hur man ser på det.
Jag har bestämt mig för att börja blogga på svenska igen. Läste precis igenom min gamla svenska blogg som jag skapade 2008. Åh, herregud vad jag var speciell redan då.
 
Jag har haft en bloggpaus från svenskan och prövat på engelska ett tag nu, på olika platformer, men har kommit tillbaka där det hela startade.
 
Jag kommer fortsätta blogga på engelska, men samla all mina bloggar på ett ställe, allt för att bli mer effektiv och faktiskt uppdatera som en bloggare bör göra. Alltså varje dag. 
Jag har bestämt mig för att prova detta i ett år, och se var jag hamnar. Jo, det lär bli liknande uppdateringar på båda bloggarna, men alla youtube videor kommer hamna på den engelska bloggen. Är inte beredd på att börja vlogga på svenska ännu, vi får se - om ni frågar snällt nog ;)
 
Jag kommer blogga om allt möjligt, om mitt liv, mitt jobb, min framtid, mina drömmar och allt det som jag bloggar om på engelska redan - smink, skönhet, böcker och lite nördiga saker. OM ni är väldigt intresserade av de nördiga sakerna så är det nog bättre att ni följer min engelska blogg, då det känns mer naturligt att blogga om det där.
 
Jag har inte tagit bort min gamla blogg från den här portalen, men jag kommer lösenordslåsa  den, eftersom jag inte vill att folk ska kunna gå in och läsa de oerhört barnsliga och omogna sakerna jag hade för mig för så många år sen. 
 
Jag tror det här kan bli bra, vi hörs imorgon med ett till inlägg och så får vi se vad jag börjar med.
 
xx
~Zandrina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela