zandrinamcgowan.blogg.se

Zandrina McGowan. Lärare, Youtuber, Bloggare, Nörd. Början på något nytt.

Maxad träning

Publicerad 2014-06-29 12:56:24 i Allmänt, livet,

Hej kära läsare,
Hoppas att ni har det lite varmare hos er än vad jag ha just nu. Molnigt och halvgrått utanför fönstret :(
Ska strax hoppa in i träningskläder och ta mig an dagens pass. Om 22 dagar är jag nämligen påväg till flygplatsen vid denna tid för att fara till Cypern :) kommer bli så kul och tusan vad vi längtat! Åker med hela familjen plus Syrrans familj. Längesen vi åkte hela högen någonstans! :)
Har därför också lagt in en högre växel med träningen. Även om vi har tre veckor på oss har jag två att komma i form. Veckan innan vi åker kommer jag nämligen vara i Helsingborg för Eurogym. Det är en vecka med gymnastik i alla former, med uppvisningar och sporter att prova på. Ser fram emot det även om egen träning kommer bli svårt att få in. Åker dit som tränare och måste hålla koll på 35 ungar under den veckan. 

Vet att jag är dålig på att uppdatera er, men ska göra mitt yttersta för att bli bättre på det nu under kommande veckor! 
Nä, nu ska jag ta tag i dagens träning. Kan kanske skriva ett inlägg om vad jag gör när jag tränar - om ni vill det?

~Zandrina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela