zandrinamcgowan.blogg.se

Zandrina McGowan. Lärare, Youtuber, Bloggare, Nörd. Början på något nytt.

Tips Tisdag

Publicerad 2014-04-01 23:02:29 i Smink,

Hejsan på er alla fina läsare,

Dagens tips är tre rouger, de är alla tre från H&M och jag tycker att de är jättebra och jättepigmenterade!


Två av dessa är från H&M's vanliga kosmetikakollektion som man kan köpa året om, hela tiden och den tredje är från förra sommarens Consious Collection och är därmed limitens edition.



Denna heter Dazzling Peach och är en väldigt fin, naturlig färg. Den är persikorosa och jag tycker den är väldans fin!


Den här heter Sugar Coral och ser skrämmande rosa ut i förpackningen! Ja, den blir corallrosa på kinderna men den är fortfarande väldigt fin och inte för dramatiskt rosa, som den ser ut att vara i förpackningen!



Den sista, limited edition, rougen är kanske min favorit av de tre. Jag har en till helt oanvänd eftersom jag tycker så mycket om den. Motivet är blommor och rougen består av fyra olika pigment. Det är Shimmer Pink, Pink, Coral och Orange. Den heter Spring Flower och när man blandar samtliga pigment får man en väldigt fin rosa färg på kinderna som innehåller lite skimmer från det ena pigmentet. Den är så himlans fin så jag kan knappt förklara det! Nu när det börjar gå mot soligare väder ska den definitivt börja användas igen!

Hoppas ni gillade dagens tips, nästa vecka får ni ett nytt!

xx
~Zandrina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela