zandrinamcgowan.blogg.se

Zandrina McGowan. Lärare, Youtuber, Bloggare, Nörd. Början på något nytt.

Haul: craycray.se

Publicerad 2014-04-18 21:01:02 i Smink,

Hejsan alla fina läsare,

Fick min beställning från craycray för några veckor sen - helt sjukt vad snabbt det gick! Det ska de definitivt ha cred för innan jag berättar vad jag köpte!


Jag gjorde en beställning på 6 saker och kunde lätt ha beställt mer! 



Jag klickade hem 3 rouger som man, vad jag vet, knappt kan få tag på i Sverige (möjligtvis NYX).
Från vänster:
Sleek Blush Rose Gold #926
NYX Blush #PB25 Pinched
Milani Baked Blush #05 Luminoso

Är väldigt spänd på att pröva dessa tre! Har bara hört bra om dem!


Klickade hem Maybelline New Yorks Instant Age Rewind Eraser och trodde att det var den som var till under ögonen. Den anlände och då står det att den är till Dark Spots. Blev skeptisk men prövade snabbt på min kind och den verkar helt fantastisk! Min är i färgen #220 Light.


Klickade även hem en produkt som jag varit nyfiken på väldigt länge: NYX Jumbo Eye Pencil i Milk. Är så exalterad över att få pröva den imorgon!


Det sista jag klickade hem var ytterligare ett Revlon Kissable Balm Stain. Jag älskar denna produkten och har önskat att jag köpte fler färger när jag köpte min första! Blev väldigt glad när jag hittade Cherish på hemsidan och plockade snabbt till mig den. Nu påbörjar den stora jakten på den perfekta röda nyansen, så jag kan våga mig på röda läppar också!

xx
~Zandrina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela